Dag 7 - En favorit

Ja, en favorit..

En favorit är väl att vakna hyfsat sent på en lördag tex. sen vet vad man ska göra. Träffa vännerna en stund och sen så kommer pojkvännen så sitter man och tittar på film o myser. Sen är klockan typ 10 på kvällen då går vännerna och pojkvännen hem och så sitter man och smsar med dom en stund..


Ja, det var väl ett ganska konstigt förslag.. men så vill jag ha det en dag.. men det går inte att puufylla eftersom jag inte har nån pojkvän :'(
Jag vet inte riktigt vad dom menar med en favorit, favorit film, låt, klädesplagg, vad?
Kan skriva om nåt sånt en annan gång. :D

Jag hade tänkt skriva ikapp några inlägg på listan nu, med dagarna för jag har missat en del dagar.
SÅ ni inte undrar om jag skriver jätte många ''dag-1...'' inlägg :)



Take Care. Hilda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0