Dag 3 - Din familj

Storasyster Clara.
Det är dig jag vill ha som storasyster, ingen annan.
Fine, vi bråkar ibland. Men det ska syskon göra :P
Du är den bästa syster man kan ha Clara!
Älskar Dig! (L) 


Mamma Cajsa.
En bättre mamma går inte att ha.
Vi bråkar också ibland. Men det löser sig alltid.
Du är helgalen. Alla säger att jag är lik dig? hmm.
 (har man ju aldrig hört förut?) :P
Älskar Dig! (L)


Pappa Ken.
Du är världens bästa pappa!
Bråk ibland. Svar ja...
Men som allt annat, det löser sig.
Älskar dig! (L)


Katten Tessan.
Nykomling kan man säga.
Tessan följde efter clara hem en gång.
Fast det var ingen som saknade henne när vi satte ut annonser.
Så nu är du vår lilla skitunge.
Dampryck, ja det kan man säga att du har.
Men jag älskar dig min lilla skit! :)


Clara:




Mamma:




Pappa:




Tessan:





Mamma o pappa är skilda. O det har dom vart i ungefär 3 år eller nåt.
Inte nåt jag hade hoppats på. Men dem är vänner o alla i familjen är vänner! :)



Kommentarer
Postat av: Ida C ;)

Vilka fina bilder! :D<3

2011-01-26 @ 16:41:09
URL: http://hiildaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0