Maja :D ♥

Jag sa ju att jag o maja skulle ut o ta vinterbilder.. Det blev inte så lyckat för maja glömde sitt minneskort till kameran :P
Så vi gick hem till mig o låna pappas minneskort. Sen fick vi en tanke att vi skulle gå ner på stan o ta kort :D
Vi gick ner på stan, fast så många kort blev det inte.. hmmmm :P
Sen såg maja en typ gubbe med en stor svart luva på sig, han gick o sen sakta han ner o tittade på oss lite skumt, sen typ gick han igen ;s....
Vi gick till pressbyrån o köpte chips, sen gick vi hem till maja :D
O nu sitter vi här o smaskar chips o maja håller på som en galning med sin blogg! :)

Majas blogg hittar du: HÄR!
Hon vill jätte gärna att ni kollar o kommenterar en massa! O kommentera gärna min blogg med :D

/H ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0