Ida Callenvik

Gumman, du är min sol.
Du lyser upp min dag bara jag tänker på dig.
Du är så himla underbar, den bästa vännen man kan ha vid sig.
Dom som inte känner dig har verkligen gott miste om någonting !
Vi har många minnen, men inte för många !
Jag älskar dig gumman
Jag tycker det är bra att kompisar har en mysig och trevlig famlij,
och det har du verkligen gumman !
Du ska i alla fall veta att jag alltid finns här för dig vad som än händer !
Jag har sett dig gråta, och då trösta jag dig.
Om du är ledsen gumman är det bara att du kommer till mig.















~ jag älskar dig gumman ~

Kommentarer
Postat av: Ida C :)

Aw, gumman! Jag älskar dig så grymt mycke! Du är den mest underbaraste person i hela jävla universum! Älskar dig syster!! ♥

2011-07-17 @ 23:42:32
URL: http://thelifeofmee.devote.se
Postat av: Fast du kunde ju tagit lite mindre fula bilder på mig! ;)

2011-08-05 @ 11:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0