Världens underbaraste vän !








 (cassandra osbourn xP)


 ( systrarna osbourn ;P )









 ( gammal bild xD )







Har mer underbara bilder på dig Cassandra ;)
Men alla ska veta att det här är den mest underbara bästa vän man kan ha !
Jag älskar dig Cassandra något otroligt mycket.
Och så många minnen vi har ihop, ojojoj ;)
Du är min ängel gumman !
Bara jag ser att ditt namn står någonstans blir jag glad.
Du ska veta cassandra, att jag finns här för dig vad som än händer !
Skulle du försvinna ifrån mig skulle jag inte vara samma person. Du har gjort mig till den jag är ! Och av det du har gjort mig til är jag stolt, för jag får vara i din närhet.

~ Cassandra syster edqvist, jag älskar dig ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0