Emma Johansson Bergström

 

 

En sann vän

 

 

Jag tror vi började lära känna varandra på KFUM när vi gick där något år.

Sen så lärde vi känna varandra genom att vi började skriva med varandra på datorn och så, redan då insåg jag vilken bra vän du var.

Vi började i samma språk grupp och vi lärde känna varandra mer och mer.

Vi har inte så jätte jätte många minnen tillsammans, men det sätter ingen gränser på hur många minnen man kan ha.

Nu när vi ska börja i sjuan så börjar vi ju på samma skola.

När vi fick reda på klasserna så höll jag tummarna för att jag skulle få hamna i samma klass som dig, men så blev det ju såklart inte..

Men Emma Johansson Bergström, du ska veta att om du försvinner ur mitt liv någon gång så ska du veta att jag älskar dig.

 

 

 

 

Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: SOFIA:) kör igång med en frågestund!

Jag kör igång med en frågestund! Kika in och fråga något, jag svarar på alla frågor så ärligt jag kan :) Inlägget hittar du här: http://dendersofia.blogg.se/2011/may/kor-igang-men-en-fragestund.html#comment

2011-05-19 @ 20:47:44
URL: http://dendersofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0