Långpromenad.

När jag vaknade i morse tänkte jag att idag så ska jag göra saker jag behöver göra :)
Så jag började med att ta en långpromenad ;)
Gick i ungefär 50 minuter! Stolt xP
Men sen kom jag hem och så såg jag att mitt rum verkligen behövs städas, så jag har börjat plocka lite men orka inte mer...
Blir mer röj sen för jag ska till mamma ikväll så då packar jag och plockar lite! :)
Vi ska ju flytta om ungefär 15 dagar. Eller ja, vi får nyckeln då :D
Ska bli såååååå roligt!!
Men nu kom pappa hem och ska ha datorn..
Puss sålänge :*



Slänger in en bild på världens underbaraste Wendela som jag inte har träffat på sååå länge :(






Take Care. Hilda ♥

Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så finns det en ny chans här: http://mallemusic.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-vecka-18.html

Tack för att du var med!:D

2011-05-02 @ 15:48:58
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0